czwartek, 10 września 2015

Nocna chwalipięta

Jak to na mnie przystało wrzucam notki w nocy.
Ostatnio bardzo dużo rzeczy się u mnie dzieje.
Kończę stare projekty, zaczynam nowe i w tak zwanym "międzyczasie" zdarza mi się pomóc koleżance w małych przeróbkach szyciowych.


Jeśli obserwujecie mnie na instagramie to wiecie, że zaczęłam szyć nowy gorset. Jeśli mnie nie obserwujecie to serdecznie zapraszam - Higaukowy Instagram 




Nowy gorset będzie zrobiony z żakardowet tkaniny w bordowo złote pasy. Niestety utknęłam w jednym miejscu z własnej głupoty. Otóż. Zaczęłam szyć gorset bez zapasu fiszbin.
Z tego powodu chwilowo odłożyłam ten projekt na bok i szukam odpowiednich fiszbin do zamówienia. 


Ostatnio miałam okazję pozować w gorsetach z Glitzy Wonderland. Pokażę Wam co z tego wyszło i byłoby mi niezmiernie miło gdybyście powiedzieli która wersja podoba Wam się bardziej.


Zdjęcia zrobiła - Silver Wolfie

Oczywiście zdaję sobie sprawę, że owe gorsety są na plastikowych fiszbinach i nie będą modelować tak jak gorsety które szyłam dla siebie sama. 

Mam nadzieję, że już niebawem będę mogła się z Wami podzielić zdjęciami skończonego gorsetu. 
Tymczasem, jak na chwalipiętę przystało, pokażę Wam co znalazłam ostatnio w lumpeksie i co pokochałam od razu całym moim sercem!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz