poniedziałek, 29 grudnia 2014

Postanowienia noworoczne i podsumowanie

Witajcie!

Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić moimi przemyśleniami na temat roku, który małymi krokami dochodzi do końca, a także napisać jakie mam postanowienia na przyszły rok.

W ostatnich dniach brałam udział w niesamowicie koszmarnych świętach, przez co z góry przepraszam jeśli post będzie przepełniony goryczą. Postaram się nad tym zapanować.Dodatkowo mam okropną migrenę, jednak postanowiłam napisać to co siedzi mi w głowie.

Rok 2014 był dla mnie ciężki. Czekało mnie zakończenie studiów, napisanie pracy licencjackiej i przeprowadzka. To wszystko prawie w jednym momencie. Studia udało mi się skończyć, niestety nie obyło się bez poprawki, która sprawiła, że pisanie pracy licencjackiej rzuciłam w kąt. Po skończonym semestrze letnim przyszedł czas na remont mieszkania. Wróciłam w rodzinne strony, zostawiłam Legnicę daleko za sobą i pomagałam tacie w remoncie. Dzięki temu totalnie olałam pisanie pracy, przez co prawie obudziłam się z przysłowiową ręką w nocniku. Spięłam się dopiero pod koniec listopada i udało się oprawić pracę. Teraz tylko się stresuję czy wszystko będzie dobrze i czy zdążę nauczyć się odpowiedzi na pytania do obrony...

Od pół roku mieszkam na Śląsku z moim chłopakiem. Była to dla nas duża zmiana, bo mimo, że mieszkaliśmy już razem w Legnicy to jednak zmieniliśmy dość agresywnie otoczenie. Takim oto sposobem ja pracuję, a on studiuje. Jest niesamowicie ciężko znaleźć czas dla siebie ale to normalne przy takim trybie...

W ciągu roku wielokrotnie zmieniałam fryzury, jednak o tym wiecie z poprzednich notek. Zastanawiam się czy robić znowu "włosowe" podsumowanie. Dodatkowo w tym roku przeżyłam najgorsze w moim życiu święta. Nie jestem wierząca ale jest to dla mnie czas podczas którego warto się do siebie zbliżyć, nie kłócić o pierdoły. Niestety w tym roku osoba u której byłam w gościnie miała to za nic i wywoływała kłótnie o pierdoły, bardzo nie ładnie jak na osobę wierzącą...Cóż ja jednak wiem o życiu, jestem przecież smarkulą, która nie ma prawa tej osoby pouczać. Dlatego też wylewam to z siebie tutaj. Jest mi niesamowicie przykro, że osoba którą miałam za dojrzałą okazała się nią nie być, a dodatkowo dodała mnie do listy swoich wrogów, oczywiście pod numer pierwszy, tylko dlatego, że mam własne zdanie i nie boję się mówić o nim głośno, szczególnie jak ktoś w środku nocy robi awanturę i zaczyna poniżać bliską mi osobę.
To chyba tyle z mojego marudzenia. Nie czuję się źle z tym, że wtrąciłam się w kłótnię, jest mi z tym bardzo dobrze. Jest mi źle z tym, że okazało się, iż ta osoba nie potrzebuje szczerych ludzi w swoim otoczeniu tylko zaprogramowanych androidów podzielających w 100% jej zdanie.

Uf...Jest mi od razu lepiej.

Co do przyszłego roku...Mam kilka postanowień, które chcę zrealizować. Zawsze mam problem z realizacją postawionych sobie wcześniej celów. Przez to nie dodaję regularnie notek. Taki ze mnie leniuszek śmierdziuszek. No, więc postanowienia:

1. Zwrócić większą uwagę na to co jem i zacząć jeść zdrowo. Sama świadomość o szkodliwości produktów które jem to tylko połowa sukcesu.
2. Zacząć regularnie ćwiczyć. Przez moją pracę mam zawalony cały dzień (od 13 do 21, plus dojazdy) i wolę się wyspać niż ruszyć mój otłuszczony tyłek ;)  Najprawdopodobniej zapoczątkuje to nowego bloga na którym będę dzielić się z Wami moimi postępami.
3. Przestać się przejmować opiniami obcych osób, które nic dla mnie nie znaczą oraz opiniami osób, które znam ale widuję je raz na jakiś czas i nie mają żadnego wpływu na moje życie.
4. Być lepszą partnerką w związku. Straszny ze mnie nerwus.
5. Wziąć na siebie szyciowy projekt, który wisi w powietrzu. Nie mogę do końca życia tylko marzyć o tym, że będę żyć z szycia. Czas spróbować.

To chyba najważniejsze punkty.

Na koniec film, który zobaczyłam po raz pierwszy w tym roku i kocham go całym sercem. Jest po prostu piękny...

2 komentarze:

  1. jak sie trafia okazja na zarobku z pasji to trzeba korzystać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Postanowienie 6. mieć więcej czasu dla Alex ;)

    OdpowiedzUsuń