sobota, 11 października 2014

Wygrana w konkursie Vintage Girl

Cześć!
Jakiś czas temu wraz z trzema innymi dziewczynami wygrałam konkurs organizowany przez Vintage Girl. 
Był to konkurs, który polegał na wysłaniu zdjęcia stylizacji nawiązującej do krótkiego opisu głównej bohaterki "Powrotu" Izabeli Sowy. Wybrałam zdjęcie z sesji z Łukaszem i postanowiłam zaryzykować. Wszak nie miałam nic do stracenia. Mogło się udać bądź nie. Tym razem dopisało mi szczęście i stałam się posiadaczką trzech książek.
A mianowicie:
Źródło: http://vintagegirl1983.blogspot.com/

Paczka z książkami przyszła do mnie bardzo szybko. Jednak musiałam poczekać z odpakowaniem książek, aż wrócę z wyjazdu. Cóż mogę napisać. Książek jeszcze nie przeczytałam. Nie mam na nie czasu. Pisałam o tym w poprzedniej notce <KLIK> .
Remont małymi krokami zbliża się już ku końcowi. Będę miała więcej czasu jak już będzie po wszystkim :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz