czwartek, 30 października 2014

:3

Witajcie moi kochani

Mimo, że od dłuższego czasu nic nie pisałam chciałam Wam bardzo podziękować, bo pomimo braku nowych notek zaglądaliście do mnie i jest to niesamowicie miłe. W ostatnim czasie wydarzyło się kilka rzeczy, które sprawiły, że czasu będę mieć od Listopada jeszcze mniej. Otóż, dostałam pracę, sprzątam cały czas mieszkanie po remoncie i przygotowuję je do "normalnego życia" i dopracowuję swoją pracę dyplomową. Będzie to dla mnie duże wyzwanie, pracę dyplomową muszę złożyć ostatecznie do 20 Grudnia.
Postanowiłam również, że będę dodawać nowy post średnio co sobotę. Mam nadzieję, że uda mi się tego dotrzymać. 
 
Co do moich szyciowych przygód, kilka tygodni temu stworzyłam lekkie letnie spodenki na pas do pończoch. Niestety z powodu braku dobrego aparatu w telefonie (aktualnie używam kartofla do wykonywania telefonów ;) ) nie mogę pokazać Wam zdjęć mojego nowego wyrobu.
W następnej notce postaram się pokazać zdjęcia poprzednio uszytych szortów :)
Fotograf: Silver Wolfie
Model : JA


2 komentarze:

  1. Higało xd jak ty to robisz ze absolutnie za kazdym razem jak widze twoje zdjecie to wygladasz zupelnie inaczej i zastanawiam sie kim jestes :D
    ps to prawda
    ps 2 wygladasz zajebiscie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to zdjęcie jest już dawno nieaktualne :P Teraz jestem szaloną blondynką z krótkimi włosami :P
      Ps. To prawda
      Ps. 2. Wyglądam jak trans (podobno lol)

      Usuń