środa, 24 września 2014

Kolejne urodziny. Gdzieś po drodze rocznica bloga.

Witajcie.
Nie mam ostatnio w ogóle czasu. Pisanie pracy i ogarnianie swojego życia zabiera mi tego czasu zbyt wiele. Dodatkowo od czasu do czasu wypadałoby by pomóc w remoncie własnego mieszkania i poprzewozić rzeczy z dolnego śląska. Ta ostatnia rzecz jest już prawie zrobiona. Zostało tam tylko kilka rzeczy, które zmieszczą się do walizki i spokojnie dam radę je przytargać busem.

Miałam pokazać Wam jak aktualnie wygląda moja szalona fryzura.
Wizyta u fryzjera wyglądała tak:




Tak, słyszałam już, że wyglądam jak ładny chłopiec, który się maluje :P
Oto dowód na to, że ktoś pomyślał, że jestem transem:

Nie, nie jestem pewna swojej płci :( Od zawsze byłam bardziej męska niż koledzy ;_; <oczywiście żartuję>

Cóż mogę dodać na koniec. Dziś stuknęło mi 23 lata. Czas leci i nic tego nie zmieni :/ Podobno wydoroślałam i zmieniłam się w ciągu ostatnich kilku lat. Nie wiem czy mogę się z tym zgodzić.
Nadal mam nawalone pod kopułą i nadal nie potrafię się ze wszystkimi dogadać (z drugiej strony, po co się ze wszystkimi dogadywać).

Dziękuję Wam wszystkim, że przez ostatni rok byliście tutaj ze mną i wspieraliście mnie we wszystkim co robiłam. Czy to szycie, przygotowanie do larpa czy eksperymenty z włosami.
Życzcie mi szczęścia w pisaniu pracy licencjackiej i abym ją obroniła kiedy już przyjdzie na to czas. Tymczasem, dobrej nocy Wam wszystkim, którzy wpadli tu dzisiaj przeczytać moje wypociny <3



P.S. Zostałam podpuszczona przez Alice do tego, żeby na twitterze napisać do Hugh Jackmana XD Zrobiłam to. Jak to mówi współczesna młodzież - YOLO ;)

8 komentarzy:

  1. jestes sliczna dziewczyna,niezaleznie czy w dlugich,czy krotkich wlosach.nie daj sie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Cały czas czekam na moment w którym moje włosy znowu będą długie i przestanę je okrutnie obcinać :)

      Usuń
  2. ślicznie :) młodzieńczo i świeżo w tych włoskach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli podobasz się sama sobie w takiej fryzurze to znaczy, że jest ok, bo to jest najważniejsze :) Ludzie zawsze będą gadać i się pakować w nie swoje sprawy...

    Pozdrawiam, Liryczny Zakątek

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do fryzury to mnie nią zaskoczyłaś, nie spodziewałam się takiej rewolucji. Moim zdaniem Ci ten blond pasuje, sama zawsze byłam za mało odważna do takiej długości w takim kolorze. :)

    ... http://lea-elizabeth-and-her-world.blogspot.com/ ...

    OdpowiedzUsuń