poniedziałek, 16 czerwca 2014

Wyniki konkursu :3


Po długim namyśle wybrałam dwie osoby, których pomysły przypadły mi najbardziej do gustu i serduszka. 
Był to wybór trudny i przez ostatnie dwa dni nie wiedziałam co mam zrobić.
Na początku chciałabym powiedzieć, ze każdy z pomysłów był świetny i na pewno kiedyś go wykorzystam, może niekoniecznie z wiewiórami ale na pewno w jakimś innym projekcie. 

Czas na przedstawienie wybranych osób...

Są to...
Alice
oraz
Psmok
!!

Wiem, że w poście z konkursem prosiłam o podanie maila, jednak zgłosiło się tak niewiele osób, że nie mogłam zdyskwalifikować osób, które tego maila nie podały. 

A teraz na koniec najlepsze (przynajmniej dla mnie ;) )

Upominki do wyboru.
Alice i Psmok mogą wybrać czy chcą opcję numer jeden lub numer dwa. Nie muszę się dogadywać między sobą, która bierze numer 1, a która numer 2 ;) 

1)

2)



Serdecznie dziekuję za pomoc, w niedalekiej przyszłości wykorzystam materiał i pokażę co zostało uszyte :)

4 komentarze:

  1. wow, dzięki! Piękne są te kolczyki :) I cieszę się, że pomysł się spodobał

    OdpowiedzUsuń
  2. O fajowe te kolczyki :D A kiedy jeśli można zapytać znowu Ciocia Higashi użyje swojej zaczarowanej maszyny i stworzy nowe cuda do podziwiania ? :D choćby tak przeze mnie uwielbiane pasy do pończoch ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najnowszy post będzie o gorsecie ze skóry stworzonym na potrzeby Fantazjady ;)
      A nowości będę szyć najprawdopodobniej po remoncie i po przeprowadzce ^^'' Wakacje nie będą obfite w nowe projekty niestety :/

      Usuń