niedziela, 1 czerwca 2014

Pomoc potrzebna od zaraz!

Witajcie :)

W ostatnim czasie zakupiłam kilka przedmiotów potrzebnych mi do tworzenia nowych rzeczy. 


Zakupiłam cudowną tkaninę, jednak nie wiem do czego jej użyć! 


Wiewióry urzekły mnie od razu i nie było nawet mowy o tym, żeby je sobie odpuścić. Problem jednak nadszedł w momencie wyboru ich przeznaczenia. Nie mam pojęcia jak wykorzystać ten materiał...
(Na końcu notki dowiecie się jak możecie mi pomóc)


Zakupiłam również kamee, po 5 sztuk z każdego zaprezentowanego wzoru :3 Już widzę te kolczyki i naszyjniki. Nie mogę się wprost doczekać, aż dojdą ostatnie potrzebne elementy i będę się mogła zabrać do pracy.



Guziki potrzebne mi były do wykończenia przerabianego płaszcza.
Kupiłam ich trochę na zapas i też zastanawiam się do czego mogłabym je wykorzystać...


I na koniec najważniejszy dla mnie element zamówienia. Z jednej strony postanowiłam zamówić fiszbiny ze względu na taką potrzebę, z drugiej jednak strony chcę przetestować ich jakość i czy będą się nadawać do gorsetów innych niż larpowych. Jest to dość istotne, ponieważ jeśli postanowię uszyć sobie gorset do użytku codziennego to będzie on używany częściej niż wspomniane gorsety larpowe, które wyciągam tylko na odpowiednie larpy. 

Wszystkie zamówione przeze mnie przedmioty (prócz tkaniny) zostały zakupione na stronie STOKLASA.
Pierwsza moja transakcja przeprowadzona była na tyle pomyślnie, że postanowiłam jeszcze raz im zaufać i kolejny raz popełnić zamówienie.
Dla ciekawskich - paczka szła do mnie dwa dni z Czech, a wysłana była do mnie Pocztą Polską. 
Było to dla mnie spore zaskoczenie i myślałam, że będę czekać przynajmniej 3-4 dni o ile nie tydzień ;)

Jeśli chcecie mogę się pochwalić następnym zamówienie, które już do mnie idzie.


Na koniec jedna mała sprawa.

Postanowiłam, że osoba, której pomysł spodoba mi się najbardziej (jak użyć tkaniny z początku posta) dostanie ode mnie mały upominek wykonany przeze mnie własnoręcznie.
Pomysły proszę umieszczać w komentarzach pod notką wraz z adresem mailowym, przez który będę się kontaktować z wybraną osobą.
Na odpowiedzi czekam do 14.06.2014

Niech wyobraźnia będzie z Wami!

18 komentarzy:

  1. Przecież to oczywiste!
    Gorset z dopasowanym wzorem (jak ten https://www.facebook.com/photo.php?fbid=293446860822425&set=a.271610833006028.1073741830.271556149678163&type=1&relevant_count=1 ), wiewióry trzymają busk <3
    sarkastyczna1@o2.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Trudne do wykonania ale bardzo ciekawe :)

      Usuń
  3. Loli kieckę, idealny print :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na całą loli kiecke materiału za mało, ale na górę i falbanę na dole by wystarczyło <3

      Usuń
  4. Ja bym zrobiła rozkloszowaną spódniczkę z wewnętrznym deseniem, tak jak w tej sukience http://3.bp.blogspot.com/-3rsvGZVj-zg/Tri8B6hIxxI/AAAAAAABPFU/xdbUD3yvHOM/s1600/Dior+Spring+2009+Couture+32.jpg

    Od jakiegoś czasu choruję na taką, zrobiłabym ją tylko krótszą i z jakiegoś mniej włochatego materiału :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem ile masz tego materiału, ale widzę bluzkę pod gorset. Wiewióry na biuście i na rękawach:D

    https://www.google.pl/search?q=VAN+HELSING+kate+beckinsale&espv=2&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=50yMU7v-D6Wg7AakzIHADQ&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1366&bih=667#facrc=_&imgdii=_&imgrc=g-588ScvRKGdkM%253A%3BDOxrLb-RxwgeWM%3Bhttp%253A%252F%252Fmoviechopshop.com%252Fwp-content%252Fuploads%252F2011%252F03%252FKate-Beckinsale-Van-Helsing.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fmoviechopshop.com%252F2011%252F03%252F25%252Fmy-love-hate-relationship-with-action-flick-costuming%252F%3B360%3B450

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem, na ile byłoby możliwe zrobienie tego, ale wiewióry widzę na... parasolce z falbankami! :D
    kasiad9-98@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym nie potrafiła, ale dobry parasolnik na pewno by podołał :) Świetny pomysł :)

      Usuń
  7. Higałko :D
    Ja mam w pamięci Twoje kulinaria :3 może przerobić wiewióry na rękawce kuchenne? :D
    Lub na przesłodką jesienną torebkę... bo nie jestem przekonana czy Twój facet chciałby oglądać Cię w bieliźnie/kostiumie w wiewiórczaki ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Buło Losu :) Koniecznie podaj maila! :)
      Rękawice kuchenne to również bardzo dobry pomysł :) Jeśli mi się poszczęści to zrealizuję kilka z podanych tutaj już propozycji :)

      Usuń
    2. leniwa.bula.losu@gmail.com ^^ Polecam się :D

      Usuń
  8. Fartuszek kuchenny :)
    klaudus_max @ o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Wraz z rękawicami stanowiłby idealny wystrój kuchni :)

      Usuń
  9. krótka pelerynka z wiewiórczym herbem http://katalog.muzeum.krakow.pl/sites/default/files/imagecache/museum_object_picture_fullsize/remote/mnk/miniatures/37/3/09-004020001_1296152160337.jpg
    albo coś takiego http://lb0.dstatic.pl/images/11063496/I250x250.jpg
    albo kamizelka i też żeby na plecach zachowane zostały wiewióry :D

    OdpowiedzUsuń