niedziela, 8 czerwca 2014

Pin-up w Oleśnicy


Witajcie!

Dzisiaj chciałabym się pochwalić efektem niedawnej sesji zdjęciowej. 
Aby ją zrealizować specjalnie spakowałam walizkę, wsiadłam w pociąg i pojechałam do Oleśnicy.

Motywem przewodnim sesji był Pin-up, abym mogła bardziej wczuć się w klimat  fotograf podesłał mi to - KLIK 

Cóż mogę dodać. 
Pozostało tylko pokazać zdjęcia.

Fryzjer : Anna Rusin-Hajduk



Sesja przebiegła w bardzo wesołej atmosferze i szczerze mówiąc było lepiej niż się spodziewałam. Mam nadzieję, ze fotograf ma podobne zdanie na ten temat ;)
Ogólnie rzecz biorąc Mirka mogę tylko polecić z całego serca :)



Przypominam!

Do 14.06.2014 czekam na komentarze dotyczące konkursu w TEJ notce :3
Serdecznie wszystkich zapraszam :)

4 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia, pasuje Ci taka stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :3
      Normalnie to chyba tylko taką bieliznę noszę, sukienki leżą i są używane tylko do sesji :3

      Usuń
  2. Łał! Ale świetne zdjęcia, w pierwszej chwili pomyślałam, że pokazujesz nam inspiracje - dopiero po chwili się zorientowałam, że to Ty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Starałam się jak mogłam i mimo stresów i pierwszej takiej sesji jestem bardzo zadowolona z efektów ^^

      Usuń