piątek, 23 maja 2014

Naramienniki takie piękne.

Witajcie.

W poprzedniej notce pokazałam Wam tunikę popełnioną na larpa na którego wybieram się z początkiem Czerwca. Dzisiaj mam dla Was zdjęcia naramienników, karwaszy i nagolennic, które będą mi wtedy towarzyszyć.



(Bicka trzeba trenować ;) )




Naramienniki nie są spięte z przodu, jednak nie było na to czasu. Niebawem będą nowe zdjęcia z ułożoną fryzurą i elfimi uszami :) Dodatkowo w końcu zrobię make-up odpowiedni i wszystko będzie ze sobą współgrało, a przynajmniej mam taką nadzieję :)

Macie też do wglądu moje grube koślawe nóżki :3


 Karwasze

Nagolennice

Wszystkie te skórzane cuda stworzone zostały przez Skórzarnie, serdecznie ich polecam :)

2 komentarze:

  1. wow! Super to wygląda razem ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekaj tylko aż w końcu zrobię sobie make-up i fryzurę :3

      Usuń