niedziela, 4 maja 2014

Fantazjadowa Tunika

Przez ostatni miesiąc bardzo dużo się działo i nie byłam w stanie nic pisać.
Strasznie mi z tego powodu wstyd i mam nadzieję, że uda mi się to w tym miesiącu nadrobić.

Chciałam Wam dzisiaj pokazać co udało mi się stworzyć przez ten czas.
Przy szyciu tej tuniki towarzyszyły mi przekleństwa, łzy i nerwy, jednak jest już skończona. W końcu!

Zdjęcie poglądowe na manekinie

Więcej szczegółów

I na koniec...
Zdjęcie przedstawiające założoną tunikę...

Zdjęcie zrobione przez cudownego Kotografa

Powinny wystarczyć jedynie niewielkie poprawki i myślę, że tunika będzie zdatna do trzydniowego biegania po lesie :3 

Niebawem powinnam skończyć poprawianie ostatnio uszytego gorsetu. Niestety nie wszystko wyszło dobrze w pierwszej wersji i muszę troszkę pokombinować :)



4 komentarze:

  1. Świetna tunika :)
    Zdjęcie na tronie wymiata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Staram się jak mogę. Niebawem pojawią się zdjęcia tuniki wraz z naramiennikami i karwaszami :)

      Usuń
  2. Uwielbiam to ostatnie zdjęcie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je uwielbiam <3 Podobno wyszłam strasznie :3

      Usuń