wtorek, 8 kwietnia 2014

Czarno na białym napisane

Cześć!

Ostatnimi czasy nie potrafię spać. Kładę się o czwartej, czasami później. Nie żeby mi to specjalnie przeszkadzało, moja bezsenność potrafi być bardzo kreatywna :)

Jakiś czas temu na bazarku szyciowym zakupiłam tkaninę w napisy, leżała sobie smutna i bez perspektyw, aż nagle dopadła mnie jedna z moich bezsennych nocy.



Materiału nie było na tyle, żeby uszyć sukienkę, a szkoda, jednak udało mi się uszyć spódnicę z 3/4 koła.



Moja pięta achillesowa...wszywanie zamka. Nie jest to jeszcze mistrzostwo jednak jest o wiele lepiej niż kiedyś.




Prócz zamka postanowiłam że spódnica będzie miała guzik, który w razie przytycia lub schudnięcia przeszyję go po prostu bliżej lub dalej w zależności od potrzeby.

Zapas materiału schowałam i podszyłam w ten sposób :



Jestem ze spódnicy szalenie zadowolona, nie wiem w prawdzie do czego będę ją nosić, jednak myślę, że niebawem coś wymyślę. Może uszyję do niej jakąś bluzkę? Albo koszulę? Kto wie...


4 komentarze:

  1. Ładnie wyszła, świetny ten materiał :) Co na nim jest napisane, coś sensownego czy jakieś losowe słowa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem w stanie się doczytać. Ogólnie wydaje mi się, ze to po francusku, jednak jest to taka czcionka, że trudno określić na 100% :)

      Usuń
  2. Cudowna spódnica!
    Nie żebym Ci źle życzyła, ale oby więcej takich nocy :P bo takie ślicznie rzeczy spod Twojej ręki wychodzą, że nie sposób od nich oderwać oczu :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszeczke ją poprawiłam. Niestety guziczek nie zdał egzaminu :( Musiałam rozpruć zamek, usunać guziczek i wszyć zamek na nowo. Trochę roboty sobie narobiłam, ale już wiem na przyszłość, ze guziczki to nie jest moja najmocniejsza strona :)

      Usuń