niedziela, 9 marca 2014

Coś nowego...

Cześć!
Dawno nic nie publikowałam, niestety ze względu na pracę i sesję egzaminacyjną nie miałam zbyt wiele czasu.
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać, że nie obijałam się przez czas nieobecności i stworzyłam pas do pończoch. 

Pas został uszyty w prezencie urodzinowym dla Silver Wolfie, namęczyłam się przy nim trochę, jednak ja sama jestem zadowolona z efektu. Jakby nie było, jest to najlepszy pas jaki do tej pory uszyłam. 


 Posiada 4 metalowe zapięcia do pończoch. Guma ozdobiona została czarnymi kokardami zrobionymi ze wstążki.
U góry wszyłam ozdobną gumokoronkę, a resztę wykończyłam lamówką, którą ręcznie podwijałam. Swoją drogą, co się denerwowałam przy podwijaniu lamówki to moje ^^''



Jak widać, podszewka jest koloru fioletowego, niestety czarny materiał się skończył, a nie miałam możliwości uzupełnienia braku. 


Przy tym pasie dużo rzeczy musiałam zrobić ręcznie więc czas pracy nad nim dłużył się niemiłosiernie.


Dajcie znać jak Wam się podoba !
Może coś zrobilibyście inaczej, dodali coś innego, lub zmienili wykrój?


6 komentarzy:

  1. Mi się bardzo podoba, jeszcze raz dzięki ^^ Jeden z lepszych pasów w moich rękach.
    ~Wolfie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie się cieszę ^^ Mam nadzieję, ze pasuje i będzie się nosić :3

      Usuń
  2. Cudo! uwielbiam wszystkie pasy do pończoch, które u Ciebie widziałam <3 coś czuję, że muszę w końcu wejść w posiadanie choć jednego :>

    buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś pięknego <3 Muszę się chyba zmotywować wreszcie do uszycia takiego cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę czasu trzeba przy tym spędzić ale ogólnie to łatwizna ;)

    OdpowiedzUsuń