sobota, 1 lutego 2014

Wstępny projekt stroju na Fantazjade 2014 / v.02

Cześć!

Mam dla Was dzisiaj poprawiony projekt stroju na Fantazjade.
Najpierw projekt :

Uwzględniłam sugestie osób bardziej znających się na elfach ze świata Fantazjady.
Tunika jest teraz w szpic przez co nie wygląda już aż tak sukienkowato.
Bordowy materiał w tym projekcie przechodzi przez środek tuniki a nie tak jak wczesniej, po bokach.
Co do gorsetu...Mam pewien dylemat...szyć go własnoręcznie czy uzbierać trochę kasy i kupić nowy gorset z Restyle... Chodzi mi o :

Zwyczajnie boję się, ze nie uda mi się uszyć gorsetu na czas.

Dzisiaj to niestety na tyle, wszystko przez pisanie licencjata i sesje egzaminacyjną :(

6 komentarzy:

  1. Gorset jest piękny, przynajmniej na zdjęciach. Fantazjada to dobry pretekst żeby go sobie sprawić :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam recenzję Absentii http://absentia-veil.blogspot.com/2014/01/underbust-black-armor-recenzja.html i dlatego zaczęłam się zastanawiać nad nim <3

      Usuń
  2. Moim skromnym zdaniem: Gorset piękny ale tylko na pierwszy rzut oka. Nie sądze byś była nim faktycznie zachwycona po zakupie - zwłaszcza pod larpa. Zameczki te z przodu łatwo się łamią (wiele takich problemów ze steampunkowym gorsetem z takimi zapięciami). Do tego już widzę jak cała siła ściskająca kumuluje się na tej bietnej talii - co widać po samym układaniu się materiału. A plastikowe fiszbiny tylko powoduja otarcia i siniaki w tamtych miejscach - brrr (metalowe z opisu sa tylko w tylnym panelu). Już chyba lepiej dać ciut więcej i mieć uszyte na miarę ze stalowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytając recenzje osób które juz go mają nie sądzę, zeby miał plastikowe fiszbiny. Modelowanie jest inne niż w gorsetach corset-uk i burleski. Restyle z tego co widać wzięło sobie do serca opinie klientek na temat gorsetów i wypuściło swoje gorsety teraz.
      Zapięcie z przodu faktycznie krzyczy "zaraz sie rozlece" ale on jest taki cudny T_T...

      Usuń
  3. Skoro masz dobry pretekst, to kupuj gorset, wygląda cudownie, a z tego co słyszałam, Restyle faktycznie się ogarnęło. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze pewnie milion razy zmienię wizję ^^'' Albo skuszę się na gorset u gorseciarki. Nie oszukujmy się, ten gorset z restyle kosztuje 200zł ^^'' Trochę dołożę i gorset spersonalizowany jak ta lala :)

      Usuń