piątek, 3 stycznia 2014

Rok 2013. Małe podsumowanie ;)

Szczerze mówiąc nie miałam do końca pomysłu na notkę świąteczną - dlatego jej nie popełniłam. Nie miałam również pomysłu na notkę noworoczna dlatego piszę dopiero dzisiaj.
Rok 2013 zostanie podsumowany przy pomocy moich metamorfoz "fryzjerskich". Cudzysłów użyty został z przyczyny oczywistej - nie zawsze włosy obcinał mi fryzjer...

Zacznę od zdjęcia z 24.12.2012 :
2012 Wigilia


Włosy miałam długie (można tak powiedzieć) i w kolorze ciemnego brązu. 

Vintage & Fetish Show - Poznań
 W Marcu moje włosy wyglądały tak, były brązowe ze śliwkową poświatą. Nadal długie...

Wesele 1.06.2013
1 Czerwca już miałam włosy wściekle rude. Nie sugerujcie się odcieniem na tym zdjęciu...
Plener fotograficzny Biesy i kontusze
Właśnie taki odcień miały moje włosy... bardzo brzydko się wypłukiwały więc nie czekałam długo żeby kolor zmienić...

Oczekiwanie na Iron Maiden, Łódź 1.07.2013
Na głowie wylądowała czerwona farba...praktycznie przez całe wakacje utrzymywałam czerwony kolor na głowie. Cały czas długie...aż nagle...

Larp New Age
Włosy zostały ścięte. Musiałam je ratować po ciągłym rozjaśnianiu i farbowaniu...
z chęci ratowania włosów nie zostało wiele ponieważ sięgnęłam znowu po czarną farbę...


Ta dam. Zdjęcie robione w październiku.
Następne jest z grudnia...
Zdjęcie i fryzura dzięki współpracy z Candy Studio
Pa pa, kochane włosy. Może kiedyś odrośniecie.

Aktualnie mam szalony pomysł. Korzystając z okazji, że moje włosy są tak krótkie chciałabym, żeby mi odrosły. Gdybym dała im odpocząć od farbowania, mogłabym spokojnie bez kolejnego rozjaśniania mieć czerwone włosy.

Wybaczcie mi, jeśli dzisiejsza notka nie była ani trochę ciekawa.
Może to przez te zamieszania spowodowane Nowym Rokiem ;)




6 komentarzy:

  1. jednym słowem jesteś jak kameleon ;) chyba w każdej kolorowej wariacji będzie Ci do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W niektórych mniej w niektórych bardziej :) Ale dziękuję :) Aktualnie wracam poprzez odrastanie włosów do naturalnego koloru i potem będę myśleć co dalej :)

      Usuń
  2. Jak nie była ciekawa, jak była :D Ja tam uwielbiam oglądać metamorfozy ludzi :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu wiem, że stać mnie na więcej! :3
      W każdym razie - dziękuję :)

      W nadchodzących dniach może w końcu zrecenzuję buty Demoni :3

      Usuń
  3. Ostatnie zdjęcie świetne ;)

    OdpowiedzUsuń