czwartek, 5 grudnia 2013

Małe zmiany na blogu plus nowe wykroje

Cześć!
Stwierdziłam, że czas na małe zmiany na blogu.
Zmieniłam tło i wygląd szablonu. Jeśli macie jakieś sugestie dotyczące wyglądu bloga to dajcie znać :)

Aktualnie szaleje u mnie deszcz i niesamowicie intensywny wiatr. Przeraża mnie to co się dzieje za oknem.
Z okazji beznadziejnej pogody wzięłam się za szukanie ciekawych wykrojów.
Oto co znalazłam:

Peggy Dress pochodzi z Craftsy i można wykrój pobrać za darmo

W sumie mam materiał, dokupiłam ostatnio czarne nici i mogłabym zacząć coś szyć.
Jednak strach jest w tym, że nie szyłam nigdy jeszcze sukienki.
Nie wiem jak mi to wyjdzie i nie chcę zmarnować materiału...

W sumie na dzisiaj to tyle z mojej strony. Niebawem skończę szyć kolejny pas do pończoch i na pewno pochwalę się efektem.


6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. W sumie nie powinna być trudna do uszycia a wykrój można pobrać za darmo :)
      Mam w planach zrobić wersję czarno czerwoną lub czarno fioletową :3

      Usuń
  2. ale piękny krój, totalnie mnie urzekły te wcięcia i guziki, wyglądają szałowo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zacznę ją szyć (w końcu) to zobaczymy jak wyjdzie :)

      Usuń
  3. Nominowałam Ciebie do nagrody Liebster Blog :) http://altarofdoom.blogspot.com/2013/12/liebster-blog-award-vol3.html

    OdpowiedzUsuń