sobota, 14 grudnia 2013

Liebster Blog Award vol1

Nominację do Liebster Award otrzymuje się od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która "Cię" nominowała. Następnie Ty nominujesz (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań, Nie wolno nominować bloga, który "Cię" nominował.
Od jakiegoś czasu nie mam aparatu więc niestety wszystkie posty do których potrzebuję zdjęć muszę odłożyć na "później". Mam nadzieję, że potrwa to nie dłużej niż tydzień. Ale! Zostałam nominowana do Liebster Award przez Goddess of Doom i mam okazję napisać w końcu sensowną notkę :)

1. Co sądzisz o blogu, od którego otrzymałaś nominację?

 Staram się śledzić aktualne notki i podziwiam autorkę bloga za wszystkie eksperymenty z włosami. Sama dużo eksperymentuje ale nie mam na tyle odwagi, żeby zrobić to co ona (tak bardzo zazdrość).
Poza tym  z jej bloga można dowiedzieć się dużo fajnych i ciekawych rzeczy, te recenzje, te opisy. Podczas czytania jednej z jej notek zapragnęłam mieć creepersy :)


2. W jakim kraju chciałabyś mieszkać?
Mam dwa "ulubione" kraje.

*Odkąd pracowałam we Francji marzę żeby tam wrócić na stałe. Spotkałam tam wielu życzliwych i sympatycznych ludzi w różnym wieku. Język nie jest dla mnie żadną barierą więc nie byłby to problem. Jednak obawiam się postępującej we Francji islamizacji przez co moje marzenie nie zostanie spełnione.
 
*Drugim krajem w którym mogłabym zamieszkać to Finlandia. Z językiem w tym przypadku tutaj jest gorzej ale czego się nie robi, żeby spełniać marzenia. Przyjdzie czas na fiński.

3. Z jakim zwierzęciem utożsamiasz się?

Trudno powiedzieć...W sumie gdybym miała być zwierzęciem to chciałabym być kotem. Chodzi swoimi ścieżkami, nie przejmuje się niczym...

4. Fantastyką poniżasz rzeczywistość czy rzeczywistością fantastykę?

C'est moi. Nie pozwalam kopiować fotki bez pozwolenia.

Raczej fantastyką poniżam rzeczywistość.
Co roku staram się pojechać na Larpa (dla tych co nie wiedzą - ciocia wikipedia KLIK! ) żeby odpocząć od rzeczywistości i zatopić się w innym świecie. Nie ma dla mnie lepszego katharsis niż odseparowanie się od problemów dnia codziennego i stać się kimś innym w fantastycznym świecie.

Mam nadzieję, że dobrze zrozumiałam pytanie ^^

5. Facebook, Tumblr, Twitter, Pinterest... Portale społecznościowe to dobry "wynalazek", który pozwala nawiązać nowe znajomości i/lub utrzymać stare czy strata cennego czasu?

Jestem ewidentnie uzależniona od Facebook'a. Niestety. Szczerze mówiąc wolałabym żeby facebook nigdy nie powstał.

6.  Pozostając w temacie; masz tumblra? Jeśli tak to podaj adres

Nope. Nie posiadam :)

7. Gdybyś miała możliwość wolałabyś cofnąć się do dzieciństwa czy zajrzeć w przyszłość i zobaczyć jak potoczy się Twoje życie?

Jesli chodzi o przyszłość to wszystko może się jeszcze zmienić. Każda moja decyzja może mieć wpływ na mój przyszły los więc zaglądanie w przyszłość nie byłoby ani trochę miarodajne. Wolałabym cofnąć się do dzieciństwa. Mogłabym zobaczyć które decyzje i poczynania sprawiły, że jestem taka jaka jestem (czego absolutnie nie chcę zmieniać mimo bycia jędzą) . Poza tym ten błogi stan kiedy nic nie musisz ;)

8. Ostatnio prosiłam o rekomendacje książkowe, tym razem może polecisz mi swojego ulubionego artystę?
Artystę? Muzyka czy rysownika?
Bo jeśli rysownika to polecam Abigail Larson , uwielbiam jej rysunki. Są tak cudownie creepy, że aż urocze.
autorka : Abigail Larson

 9. Wolisz podróżować samochodem, rowerem, a może publicznym transportem (tramwaj, autobus, pociąg)?

Szczerze nienawidzę autobusów i tramwajów w środku lata w szczycie. Ilość spoconych ludzi przyprawia mnie o dreszcze. Nie żebym sama się nie pociła, ale jednak są pewnie granice.
Jesli mam możliwość wybieram samochód w średnie trasy. Mogę wtedy włączyć muzykę na pełen regulator i jadąc drzeć paszczę aż miło ;)
Na długie trasy wybieram pociąg , mogę wtedy spokojnie poczytać książkę albo położyć się spać.

10. Nie wyobrażam sobie wieczoru bez...

...Facebook'a niestety. Chociaż przytulonym do mnie psem też nie pogardzę. Uwielbiam kiedy siada obok mnie, kładzie głowę na mojej nodze i zasypia <3

11. Malutkie podsumowanie; uważasz 2013 za dobry czy zły rok?

Uważam, ze mogłam dać z siebie więcej, ale hej! Przede mną rok 2014 , wszystko mogę nadrobić! :)


NOMINACJE:
1. http://najbarwniej.blogspot.com/
2. http://demonicratter.blogspot.com/
3. http://kat-von-rose.blogspot.com/
4. http://jvf-missfrankenstein.blogspot.com/
5 .http://lolitafashionbysariel.blogspot.com/
6. http://zaczop.blogspot.com/
7. http://vi-creates.blogspot.com/
8. http://mamik0.blogspot.com/
9. http://kinkycreep.blogspot.com
10. http://goldenpierrot.blogspot.com/



PYTANIA:

1. Co skłoniło Cię do blogowania?
2. Czy udało Ci się spełnić marzenie z dzieciństwa?
3. Jeśli miałby nastać koniec naszego świata to gdybyś miała możliwość wybrania nowego, jaki by był?
4. Jaka jest Twoja ulubiona postać filmowa?
5. Jaki gatunek filmów/książek/muzyki jest Ci najbliższy?
6. Jaki film z 2013r Twoim zdaniem był największą pomyłką przemysłu filmowego?
7. Czy grasz w gry komputerowe?
8. Nawiązując do wcześniejszego pytania - w jakie gry grasz najczęściej?
9. Jak miałby wyglądać Twój wymarzony dom?
10. Pończochy czy rajstopy?
11. Jak myślisz jaki będzie rok 2014?






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz