wtorek, 5 listopada 2013

Pillowcase and garter belt

Cześć !

Dzisiaj postanowiłam skończyć pas do pończoch który zaczęłam już jakiś czas temu.
Zrobiony jest z fioletowego aksamitu, wykończyłam go ozdobną gumokoronką i użyłam do niego metalowych żabek.
Zrobiłam też w końcu poszewkę na poduszkę dla ojca mojego chłopaka. Kiedy tylko zobaczyłam materiał w stare samochody od razu pomyślałam o tym co mogłabym z niego uszyć dla przyszłego teścia. 
Padło na poszewkę.
Mam nadzieję, że będzie się Wam podobać :)


~Hi!
Today I want to show you, that I didn't forget about sewing.I finished the satiny purple garter belt.
In addition, I made new pillowcase for my boyfriend's  father and because his father likes the old cars I chose that pattern. It will be perfect present for Christmas. 
I hope you like it.



***

Przód/Front
The pillowcase is without a zipper so it took me 5 minutes to make it.

Tył/Back

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. A jak sie go fajnie szylo :3 Brakuje mi tylko modelki zeby je prezentowac z ponczochami ;3

      Usuń