środa, 27 listopada 2013

Handmade czyli gąski i serduszka

Witajcie!

Postanowiłam w końcu zrobić zdjecia fartuszka i pasa do pończoch. Uszyłam to już jakiś czas temu ale zwykle kiedy wracam do domu jest już ciemno i praktycznie nic nie widać. Zdjęcia które udało mi się jednak dzisiaj zrobić w świetne dziennym i tak wyszły fatalnie. Starałam się jakoś uratować je w programie graficznym ale wyszło to średnio.

Na pierwszy ogień...fartuszek...
Fartuszek został uszyty z malowanej (?) bawełny. Jest czerwony w kropki i gąski.


Wszyłam na dole falbankę, żeby sam fartuszek nie był nudny

Wszyłam też kieszonkę.

Tył fartuszka czyli wiązanie. 

Drugi do odstrzału idzie pas do pończoch. Nie jest do końca taki jak chciałam (ze względu na czarną podszewkę, ale nie miałam nic innego pod ręką)




Gdybyście chcieli sprezentować komuś fartuszek pod choinke to się polecam :)


2 komentarze:

  1. fartuszek pięknie uszyty :) a pas do pończoch od razu mi się okrutnie spodobał pomimo Twojego niezadowolenia odnośnie czarnej podszewki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czekaj aż skończe pas z materiału w ornamenty :)
      Co do fartuszka, żałuję jedynie, ze zdjęcia są kiepskiej jakości :(

      Usuń