piątek, 1 listopada 2013

Halloween and cemetery tourism.

Nie rozumiem ludzi, którzy bojkotują zaciekle Halloween ze względów religijnych. Dla mnie jest to kolejna okazja do tego aby iść na imprezę i się przebrać. Halloween jest traktowane przeze mnie tak samo jak walentynki. Poza tym, nie oszukujmy się ale im bardziej Halloween jest bojkotowane tym większy rozgłos zdobywa, a jak to się mówi - reklama dźwignią handlu.

Wczorajszy wieczór spędziłam z przyjaciółką. Szykowałyśmy dla siebie stroje i malowałyśmy się na wyjście do Zanzibaru na imprezę tematyczną. Niestety nie zrobiłyśmy zdjęć.

~ I do not understand people who criticize Halloween on religious grounds. For me, it's another opportunity to party and have fun. Halloween is treated by me as well as Valentine's day. People who talk about halloween with bad intentions only do ad for that event.
Yesterday's Halloween evening I spent with my friend on event which was organized by Zanzibar. Unfortunately, I didn't make any photos.

By my dad

Biorąc pod uwagę dzisiejsze święto dotarło do mnie, że nieświadomie uprawiamy turystykę cmentarną. Jest to dość ciekawe dla mnie odkrycie ponieważ już samo spacerowanie po cmentarzu jest przez część specjalistów uważane za zwiedzanie nekropolii.

~ Today's feast made me realize that we unconsciously participate in the cemetery tourism. This is an interesting discovery for me, because by some professionals just walk through the cemetery is thought to be the tour of the necropolis. 


 And bonus:



4 komentarze: