czwartek, 24 października 2013

Vampire: The Requiem . World of Darkness.

Dzisiejszy dzień był jakiś taki leniwy. Mam za sobą próbę z koła teatralnego, a przed sobą przygotowania do jutrzejszej sesji zdjęciowej. W roli głównej wystąpi panterkowa sukienka z jednej z poprzednich notek.

Na dzisiaj mam dla Was trochę o podręczniku do WoD'a. Dostałam go kilka lat temu od znajomego i do tej pory podręcznik ten przeczytałam tylko jeden raz. Ostatnio jednak coś mnie natchnęło do tego, żeby jeszcze raz przeczytać podręcznik do Wampira i odkryłam, że prócz ciekawej treści ma również bardzo dobre ilustracje.


Daeva...kiedy grałam kiedyś w Wampira to właśnie wampirem z tego klanu . Naszło mnie też jedno. Może by wytatuować sobie ten znak...Hmmm.

Generalnie uważam, że osoby interesujące się taką lub podobną tematyką powinny sięgnąć po Wampira - Reguiem. Jest to inne spojrzenie na wampiry niż te które występuje obecne w popkulturze.  


Odchodząc już od Świata Mroku chciałabym Wam pokazać co upolowałam ostatnio w Pepco. 


Robiąc rekonesans trafiłam w Pepco na czerwony papier prezentowy z różnymi ciekawymi motywami. Jest tutaj kobieta z wrzecionem , laleczka (z saskiej porcelany ;) ) z żołnieżykiem , książka i inne motywy z baśni. Obrazki świetnie kontrastują z czerwienią papieru ponieważ są złote. Nie mogłam zostawić tego papieru w tym sklepie, musiałam go kupić. Szczególnie, że był ostatni...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz