środa, 2 października 2013

Creepersy z drugiej ręki

Cześć!

Od jakiegoś czasu marzyły mi się creepersy, jednak ceny oferowane w sklepach dość znacznie mnie odstraszały, szczególnie, że czytałam dużo złych opinii.
Przeglądając Czarny Market na facebook'u zobaczyłam, że jedna dziewczyna sprzedaje swoje creepersy. Patrzę na rozmiar - odpowiedni
Patrzę na zdjęcia - całkiem dobry stan
Patrzę na cenę - 40PLN
Decyzja była bardzo szybka - BIORĘ!
Stwierdziłam, że jeśli będą wygodne i odpowiednie dla mnie to kupię sobie później nowe. Te wzięłam dla "testów".
Przyszły dzisiaj rano, dobrze zapakowane - co jest ważne i w stanie takim samym jak na zdjęciach.
Buty są firmy Niche .

 Zdjęcia zrobione przez dziewczynę od której je odkupiłam.

Widać na zdjęciach, że były noszone, jednak ich stan nie wskazuje na jakieś super duże zużycie. 
Najważniejsze dla mnie było to, żeby podeszwy były w dobrym stanie - bez pęknięć i innych ubytków. Nie zawiodłam się, podeszwy są w całości i raczej nie śpieszy im się, żeby się połamać czy wykruszyć.
Dzisiaj zaliczyłam też pierwszy spacer w tych butkach. Są niewiarygodnie wygodne, podeszwa jest stabilna i gruba. Jedyny minus jak dla mnie to, że przy aktualnej pogodzie w Legnicy jest już w nich trochę zimno :/

Moje zdjęcie nosków.

Oczywiście musiałam zrobić też zdjęcie na sobie ;) Nie mogłam się powstrzymać. 
Na zakończenie notki moje szalone nogi oparte o równie szaloną czerwoną ścianę :)




3 komentarze:

  1. Ciekawe czy długo będą się trzymały. Ja swoje kupiłam w New Look za 150 zł jakieś pół roku temu i wczoraj już je musiałam wyrzucić. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego stwierdziłam, że wezmę z "odzysku". Podeszwa jest dosyć solidna i nic nie wskazuje na to, żeby miały się szybko rozwalić, a poprzednia właścicielka ich raczej nie oszczędzała :)

      Usuń
  2. Super butki, wygladaja na bardzo wygodne :)

    OdpowiedzUsuń