piątek, 18 października 2013

Ciepłe Kapcie czyli tyle wygrać :)

Jakiś czas temu przeglądając Facebook'a trafiłam na konkurs. Wzięłam udział jednak do tej pory nie miałam większych ambicji żeby coś wygrać i raczej nie nastawiałam się na wygraną. Tak bardzo zapomniałam o tym konkursie, że kiedy dowiedziałam się, że to właśnie ja wygrałam to byłam w ogromnym szoku. Serio.

Konkurs był przeprowadzony przez Ciepłe Kapcie i można było wygrać cudnej urody filcową kosmetyczkę.
Obiecałam, że jak tylko dostanę przesyłkę to od razu zrobię recenzję.

 Zdjęcie nie jest najlepszej jakości bo robiłam je przy sztucznym świetle , jednak pokazuje jak bardzo urocza jest wygrana kosmetyczka. Nawet Hino ją polubił :) Był nią bardzo zainteresowany.

Na kosmetyczce są dwa koty - urzekły mnie ponieważ szalenie przypominają Kota Simon'a :) Najprawdopodobniej koty są przymocowane na gorący klej, jednak nie dam sobie uciąć ręki, bo nie jestem pewna. Mamy więc do czynienia z szarmanckim fioletowym Panem Kotem i nieśmiałą różową Panną Kocicą.


Moja wygrana (będę powtarzać do znudzenia ;) ) posiada metkę, na której napisano nazwę Ciepłe Kapcie i podano stronę na której można znaleźć inne wyroby Kapci i maila gdyby ktoś chciał się skontaktować. Bardzo sprytne i dobre rozwiązanie.

Przechodząc teraz do samej kosmetyczki i do tego w jaki sposób jest zrobiona.
Generalnie kosmetyczka jest zrobiona z filcu. Najprawdopodobniej z dwóch części materiału.
Jest wszyty zamek w kolorze, który nie odbiega zbytnio od koloru kosmetyczki. Po obu stronach zamek jest dodatkowo wzmocniony szwem, żeby ryzyko wyprucia było minimalne.


Znalazłam całe dwie wystające nitki, ale można je wybaczyć. Jak na moje oko i tak jest dosyć dobrze i porządnie zrobiona. Mam duży szacunek do osób, które szyją filc bo mnie osobiście szlag trafiał kiedy sama próbowałam.

Na koniec zdjęcie przedstawione przez Ciepłe Kapcie. Można na tej fotce zobaczyć faktyczny kolor kosmetyczki, bo niestety mój aparat jest trochę nieogarniety.


Na dzisiaj to wszystko. Mam nadzieję, że się podobało :3
Zachęcam do polubienia Ciepłych Kapci , może w następnym konkursie Wy będziecie mieli szansę na wygraną!

2 komentarze: