wtorek, 24 września 2013

Złoty gorset z zegarem .

Hej!
Niestety nie będzie to post, który krok po kroku pokaże moje zmagania z szyciem tego gorsetu - nie myślałam wtedy , że będę gdzieś o tym pisać więc zdjęć nie robiłam.
Zaprezentuję Wam jedynie efekt końcowy, jednak nim to nastąpi to mały opis.
Gorset został uszyty na potrzeby LARP'a - New Age 2013 , do stworzenia tego cuda użyłam narzuty na kanapę (serio!) , czerwonej tasiemki i kilkunastu plastikowych fiszbin. Niestety fiszbiny stalowe płaskie i spiralne były poza moim zasięgiem finansowym i nie miałam czasu, żeby je zamawiać. Ze względów też finansowych nie wszywałam busk'a , ale wydaje mi się, że gorset tylko na tym zyskał ponieważ zegar jest widoczny w całości.

Przód

Co więcej... Uszyłam go tylko z jednej warstwy ponieważ, szczerze mówiac, nie wiedziałam jak dobrze uszyć go z dwóch warstw oraz gorset nie miał redukować talii, a jedynie nadać stylizacji Larpowej smaczku. Jak widać jest to underbust i mimo wszystko ładnie modeluje :3 Jestem z niego dumna i na pewno będę próbować szyć gorset raz jeszcze.

W najbliższym czasie wrzucę zdjęcie gorsetu na mnie, jednak nastąpi to dopiero wtedy, kiedy opublikowane zostaną zdjęcia z Larp'a

Trzymajcie się i do przeczytania! :3

5 komentarzy: