niedziela, 29 września 2013

Urodziny, urodziny i po urodzinach.

Dzisiejsza notka będzie dotyczyć prezentów :3 W prawdzie niestety nie będę  mogła pokazać Wam wszystkiego co dostałam, ale postaram się wypełnić tę lukę opisem przedmiotów :3
Nie wliczam w to wszystko słodyczy i alkoholu.


1)Matowy under z PC :3 Od dawna chciałam mieć gorset, który nie będzie tubą, będzie dobrze wykończony i będzie się nadawać do wyjścia na uczelnie. W prawdzie muszę nauczyć się go samodzielnie wiązać, ale myślę, że z czasem samo przyjdzie :)
Co do konstrukcji tego papierowego kota , nie znam się na tym specjalnie, ale mogę powiedzieć, że :
* Jest solidny
* Jest dobrze wykończony
* Ma dobrze wbite dziurki
* Ma odpowiedni sznur (nie ślizga się i nie zaczepia o nic)
* Mogę w nim bez problemu oddychać przy bardzo ładnym modelowaniu talii, a to jest najważniejsze :3
(zdjęcie pochodzi ze strony papercats.pl
i nie jest moją własnością)
2) Cudnej urody czarną sakiewko/torebkę z cekinami, która jest dość pojemna i póki co robi za torebkę na pas do pończoch :3

3) Zestaw herbat malinowych <3 Kochana Azik, która zapamiętała jakie herbaty lubię i mi je sprawiła. Dużo miłości z mojej strony.

4) Kartę prezentową z Empiku. Nie wiem jeszcze na co wydam środki, które na niej są, ale na pewno się pochwalę :3

5) Krowę o wątpliwej orientacji - jednak krowę z bardzo bogatym wnętrzem ;)
Krowa skarbonka :3


To wszystko na dzisiaj i pewnie niebawem znowu coś naskrobię :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz