poniedziałek, 23 września 2013

Powitalnie :3

Witajcie,
W końcu zmobilizowałam się, żeby zacząć pisać.
Na dzień dobry napiszę o czym będzie ten blog.

  • Będę umieszczać tutaj zdjęcia moich wytworów - czyli tego co uda mi się stworzyć na maszynie/ręcznie.
  • Recenzje produktów, które zakupię.
  • Potraw, które ugotuję i będą jakoś wyglądać.
  • Najprawdopodobniej będę wrzucać też zdjęcia stylizacji.
Jest to plan, który w jakiejś części uda mi się zrealizować a w jakiejś części się nie uda.
Wiem, że jest to straszny misz-masz , ale zobaczymy co z tego będzie.

Na zachętę dodam zdjęcia pasa do pończoch, który uszyłam jakiś czas temu i który bardzo dobrze się sprawuje :)

Przód

Tył

Jak widać pas jest zrobiony w całości z jednego rodzaju materiału. Był to mój pierwszy pas wiec nie szalałam z dobieraniem podszewki. Posiada 6 metalowych żabek i podwójne zapięcie z tyłu. 
Nie jest elastyczny ale szyty na moje wymiary, wiec pasuje idealnie.

W szafie leży niedokończony pas z materiału imitującego latex i satynowej podszewki. Czekam póki co na metalowe żabki.

Mam nadzieję, że zacheciłam Was do śledzenia moich przyszłych postów :3

4 komentarze:

  1. Zachęciłaś Higashi! :)))
    Będę bacznie obserwować! :)))

    Pozdrawiam i wszystkiego najlepszego w Dniu Urodzin! :*
    Blaszany Bębenek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia :)
      Bardzo się cieszę, ze zachęciłam ^^ Długo zbierałam się, żeby zrobić ten pierwszy krok :3

      Usuń
  2. Tak bardzo blogerka, fashionistka i szafiarka ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bardzo do tego wszystkiego krawcowa i kuchmistrz :3

      Usuń